Prekių pristatymo kainos

Pristatymo kaina (visoje Lietuvoje):

  1. Pagalvės, antklodės, antčiužiniai, čiužinio užvalkalai – nemokamas pristatymas
  2. Čiužiniai – nemokamas pristatymas
  3. Lovos – nemokamas pristatymas

Pagaminimo, pristatymo laikas:

  1. Pagalvės, antklodės, antčiužiniai, čiužinio užvalkalai, patalynės komplektai. Dėl COVID-19 pristatymas nukeliamas iki – 12d.d.
  2. Čiužiniai- 10d.d.
  3. Lovos – 20d.d.

 

Prekių grąžinimas

Gavus užsakymą (prieš pradedant naudoti prekę), prašome patikrinti siuntinį, pardavimo čekį, sąskaitą faktūrą bei pakuotę.

Prekę galima grąžinti, jeigu:

  • gavote ne tą prekę, kurią užsakėte;

Apgailestaujame, jei jums buvo pristatyta ne ta prekė, kurią užsakėte. Sieksime išspręsti šią problemą kuo įmanoma greičiau. Tam, kad galėtume grąžinti sumokėtą sumą ar pakeisti prekę kita, per 14 dienų nuo gavimo ją turite grąžinti tos pačios būklės, kokios gavote,.

  • gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę:

Atsiprašome, jei gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę. Nenorėdami sukelti nepatogumų, stengsimės šią problemą išspręsti kuo greičiau. Jei manote, kad produktas yra pažeistas ar netinkamas naudoti, susisiekite su mumis. Gavę detalią informaciją apie įtariamą defektą  patarsime, ką daryti toliau.

Prekių grąžinimo sąlygos:

  1. Grąžinama prekė nebuvo sugadinta.
  2. Grąžinama prekė nebuvo naudota.
  3. Grąžinama prekė neprarado prekinės išvaizdos dėl Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę).

Jei norite grąžinti gautą prekę:

Prašome susisiekti su mumis kontaktuose nurodytu elektroniniu paštu, nurodant, kodėl pageidaujate grąžinti prekę. Būtina pateikti aukščiau išvardintą informaciją ar pasitelkti vizualiąsias priemones. Mes išnagrinėsime atvejį ir nurodysime grąžinimo adresą bei sąlygas:

Prašome saugiai supakuoti gautą prekę, o pakuotės viduje nurodyti vardą, adresą bei pridėti pirkimo sąskaitą. Jei pateiksite užklausą pakeisti prekę kita, tačiau mes jos nebepardavinėsime, sumokėta suma bus grąžinta į pirkimo metu nurodytą kredito / debeto kortelę ar naudotą PaySera paskyrą. Iki kol prekė pasiekia mūsų sandėlį, jos grąžinimas yra Jūsų atsakomybė, todėl siunčiant produktą rekomenduojame naudotis patikimomis pristatymo paslaugomis.

Pardavėjas elektroniniu paštu per 14 dienų informuoja Pirkėją apie tai, ar jo grąžinta prekė atitiko aukščiau išvardytas sąlygas.

Prašome atkreipti dėmesį, jog galime grąžinti už prekės siuntimą sumokėtą sumą, jei:

  • išsiuntėme Jums ne tą prekę, kurią užsisakėte;
  • gauta prekė yra pažeista arba turi defektą.

Siuntimo išlaidų grąžinimo suma priklausys nuo prekės. Visa informacija apie tai Jums bus pateikta, kai ją ištirsime.

Jei pastebėjote, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suplėšyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), privalote apie tai pažymėti sąskaitoje faktūroje ar kitame siuntos perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente bei aukščiau nurodyta tvarka surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. To nepadarius, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų.

Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje ar kitame siuntos perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

Pirkimo taisyklės

Mes pasiliekame teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdami į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą patvirtina užsakymą.

Užsakymas pradedamas vykdyti apmokėjus už prekes. Galimai su Jumis susisieksime patikrinti užsakymo ir patikslinti pristatymo sąlygas.

Jeigu pristatymo adresas yra už Lietuvos ribų, Jums gali būti pritaikyti muito, pridėtinės vertės ar kiti mokesčiai, kurie nustatomi pagal šalį, į kurią prekė siunčiama (patartina kreiptis į Pardavėją dėl detalių). Visi papildomi mokesčiai yra Jūsų atsakomybė. Norime pabrėžti, kad muito mokesčio dydis gali ženkliai skirtis skirtingose šalyse. Dėl detalesnės informacijos, rekomenduojame susisiekti su Jūsų vietiniu Muitinės departamentu.

Jūs prisiimate visą atsakomybę už produktus, kuriuos pristatėme į nurodytą adresą, kurį pasirinkote pateikdami užsakymą. Mes neprisiimame jokios atsakomybės už Jūsų padarytas klaidas, pavyzdžiui, kai jūs nurodėte ne tą pristatymo adresą arba iš jo nepasiėmėte siuntinio.

Visos kainos nurodomos mūsų tinklapyje turi įskaičiuotą pridėtinės vertės mokestį, (kur jis taikomas) kuris yra paremtas naujausiu nustatytu tarifu ir teisingas tuo metu, kai vedėte informaciją į sistemą. Mes pasiliekame teisę pakeisti esamas kainas bet kuriuo metu be išankstinio perspėjimo, tačiau visi užsakymai, atlikti prieš pakeičiant kainas, apmokami pagal užsakymo metu buvusias kainas.